Witam po przerwie,
musiałem niestety zweryfikować kroki budowy i cofnąć się ze składania silnika na podwozie i gondole silnikowe.
Ponieważ konstrukcja ramowa podwozia uniemożliwia wklejenie jej poprzez luk koła zamontowanej gondoli, oraz uzupełnianie na późniejszym etapie wnętrza podwozia byłoby zdecydowanie utrudnione, dlatego też w pierwszej kolejności wszystkie wnętrzności trzeba zrobić jako pierwsze.
Dopiero jak uzupełnię wnętrze o ażurowe elementy, przewody hydrauliczne i inne duperele, będę mógł się zabrać za sedno,czyli za ramę, silnik i resztę widoczną na zewnątrz.
Poniżej kilka zdjęć z minimalnych postępów.
Oczywiście te elementy można zrobić z Edka, ale są one za szerokie i mocno uproszczone.



Umiejscowienie ramy golenia podwozia musiałem skorygować. Model leciwy jest i ma wiele uproszczeń, największym jest błędne położenie całej ramy, należy ją przesunąć o jakieś 6 mm do przodu. Jeżeli miałbym zrobić wszystko tak jak przewiduje producent:), to koło nigdy by się nie schowało do wewnątrz. Całe szczęście, błąd łatwy do poprawy.

W obecnej chwili znika z goleni wszystko na gładko, od nowa zrobię cały mechanizm siłowników i cięgieł zamykania podwozia i klap. Elementów na pewno będzie dużo, ale mam nadzieję że będzie wyglądało dobrze.

A to już na sam koniec, stoi i paczy:) metalowymi oczami



Pozdrawiam