Solo napisał(a):Ciągle mam spore problemy z opanowanie aerografu tak, żeby zechciał malować cienkie linie bez kleksów.
rudolf24 napisał(a):Zastanawiam się nad zastąpieniem mojego aerka ( dokładnie ten: http://www.martola.com.pl/pl2524/produk ... af_0_2_mm_ ) na coś lepszego i właśnie h&s ultra wydawał się kuszący.
Solo napisał(a):I z tego co zdążyłem wyczytać na tym forum o możliwych problemach z H&S i trudnościach z ustaleniem co się dzieje, to ze względu na to, iż te które posiadam spełniają moje oczekiwania, to raczej nie skusiłbym się na H&S.

Dorotka napisał(a):Robert, sprzęt jest spoko... Zobacz, kto narzeka i komu one się tak często psują...
Robert PL napisał(a):widocznie takie czy inne problemy pojawiają się z niewłaściwego użytkowania i obsługi.
Dorotka napisał(a):Nie to żebym Cię chciał przekonywać ale ja tym sprzętem maluje sporo rzeczy poza modelarskich i nigdy nie miałem najmniejszych problemów.
Robert PL napisał(a):Robert PL napisał(a):widocznie takie czy inne problemy pojawiają się z niewłaściwego użytkowania i obsługi.
Dziwi mnie, że coraz więcej początkujących zaczyna od sprzętu z wysokiej półki, nie mając pojęcia jak się z tym obchodzić i zaraz wpadają w kolejne wydatki bo coś tam.... Jak kogoś stać, to pół biedy. Ale jak ktoś wyda swoje półroczne kieszonkowe i za chwilę będzie musiał wymieniać dysze i iglice, to już przestaje być wesoło.
To tak, jakby naukę jazdy samochodem zaczynać od bolida F1.

Robert PL napisał(a):Nadmienię jeszcze tylko, że już nie pamiętam kiedy ostatnio wykręcałem dysze w moich aero i czyściłem wyciorem, czy choćby drutem.
Robert PL napisał(a):To tak, jakby naukę jazdy samochodem zaczynać od bolida F1.
rudolf24 napisał(a):Czyli rozumiem że z h&s nie ma szału i ten który mam mi wystarczy.
rudolf24 napisał(a):Czyli rozumiem że z h&s nie ma szału i ten który mam mi wystarczy.
greatgonzo napisał(a):nie wyobrażam sobie jakim cudem aerograf może się zepsuć.
greatgonzo napisał(a):Drogie i tanie działają tak samo i technika malowania jest taka sama
Solo napisał(a):2:1 to wcale nie jest mocno rozcieńczona farba.
Ultra też nie lubi zbyt gęstej farby.
Robert PL napisał(a):Mam trzy aera i aby na każdym uzyskać podobny efekt przy tej samej dyszy, to parametry dla każdego są zupełnie inne.
rudolf24 napisał(a):Dokładnie FA ma problemy z malowaniem n a niskim ciśnieniu do tego jak maluje przy ciśnieniu 1,5 bara to musze malować bardzo mocno rozcieczona farbą 2 do 1 najmniej, inaczej zaczyna pluć.
greatgonzo napisał(a):Ale mnie chodziło o tę F1
rudolf24 napisał(a):ale w czasie malowania 2 do 1 farba nie przywiera do wystających elementów.
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości
