






Kuba P. napisał(a):Zaglądamy zaglądamy, tylko się nie odzywam bez pytania
Miło mia już myślałem że piszę sobie a muzom
Te blaszki ciekawe, tylko czy one są spasowane tak, żeby zamknąć bez odchudzania skrzydeł? Sprawdzałeś już może?
W oryginale dno komory działka to równocześnie dolne poszycie skrzydła i wycięcie na kanały odprowadzania łusek i ogniw działka ma grubość właśnie blachy.
faktycznie blaszki są dosyć pokaźne, zebrałem co nieco z dolnego płata i dosyć agresywnie z górnego ( zgodnie z zaleceniem producenta )
blaszki muszę spasować z bokami kadłuba ponieważ na niego zachodzą
Widzę, że pytasz o kolor komory podwozia. To zależy od okresu i miejsca produkcji. Od RLM 02 przez RLM 76 w różnych wariantach po częściowo lub całkowicie niemalowane.
Ripper1 napisał(a):Zasugerowałem się Twoją Foką gdzie widziałem wnęki w kolorze metalu no ale przyznam teraz mam pewien kłopot, nie wiem z jakiego okresu pochodzi samolot na którym latał Barkhorn





Marin napisał(a):no nie wygląda to zachęcająco. u mnie pasowanie było jak na razie całkiem przyzwoite. Kadłub w każdym razie dość dobrze pasował. Szpachla poszła w ruch przy osłonach silnika - to klasyczne miejsce tego zestawu.





Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 16 gości
