Solo napisał(a):Rozumiem, ale nie mam innej metody na obronę w sytuacji gdy inni nadużywają możliwości trollowania, na które administracja nie zwraca uwagi.
W każdym razie dziękuję za usunięcie bezsensownych postów.
Maciej Gruca napisał(a):Solo napisał(a):To jest rurka - Pitota.
Prawidłowo jest to rurka Prandtl'a, potocznie i błędnie przez większość zwana rurką Pitot'a (czyt. pito)
raptorf22 napisał(a):Solllo, wydłuż czas naswietlania zdjęcia. Ustaw tryb M i masz zdaje się podgląd ekspozcycji, więc prześwietl trochę zdjęcie powiedzmy i 2/3 EV i będzie jaśniej. To co pokazałeś to typowy automat, a robisz A58 więc to jest w manualu proste jak drut.
raptorf22 napisał(a):Co do malowania, nie próbowałeś tego zrobić z ręki besz szablonów?
Solo napisał(a):Do tej pory robiłem faktycznie zdjęcia niedoświetlone, bo program graficzny jakim je obrabiam łatwiej sobie radził z ciemnymi, przynajmniej tak mi się wydawało.

agalant napisał(a): Solo napisał(a):To jest rurka - Pitota.
Prawidłowo jest to rurka Prandtl'a, potocznie i błędnie przez większość zwana rurką Pitot'a (czyt. pito)
Uścislając, rurka Prandtl'a to zintegrowany czujnik ciśnień statycznego i całkowitego (statycznego + dynamicznego), podczas, gdy rurka Pitota to czujnik tylko ciśnienia całkowitego. Potocznie w lotnictwie oba urządzenia nazywa się pitotem, więc trudno uznać tę nazwę za nieprawidłową.





Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości
