OK, Koledzy - nie chcę tu wywoływać dyskusji czy H&S jest dobrym wyborem czy nie oraz czy twardość spustu wpływa na malowanie. Zasadniczo ja decyzję w sprawie producenta aerografu już podjąłem i dlatego odezwałem się w tym wątku z prośbą o wyjaśnienie kilku wątpliwości na temat różnic pomiędzy Evolution i Infinity.
Odpowiedzcie mi jeszcze na jedno pytanie. Ta odpowiedź pewnie przyda się też innym rozważającym zakup aerografu H&S.
Mam zwykły kompresor samochodowy, który ma wąż zakończony końcówką z gwintem. Jest to typowa końcówka, którą nakręcam na wentyl koła samochodowego, aby go napompować.
Pytanie - jeśli odkręcę końcówkę szybkozłączki dołączonej do aerografu H&S, to czy w jej miejsce nakręcę tą końcówką z gwintem celem połączenia mojego węża z kompresorem do aerografu? Czy to są te same średnice i gwinty?
Chodzi mi o moment w 2:42
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... m5oc#t=162Proszę o niewszczynanie dyskusji na temat samego kompresora.