Georg01 napisał(a):Dla mnie to skrzydło A-7/R2 z panelem jak dla MK 108. Samolot powstał jako A-7/R2. Wymontowano MK 108 i dlatego nie ma działka, ale nie ma też osłony wyrzutnika ogniwek jak dla MG 151.
Dobra, tylko pozostaje pytanie czy w ogóle jest możliwy płat ze starą lokalizacją rurki pitota i działkami 108? To trzeba sprawdzić. Możliwe jest, że ewentualność montażu cięższego uzbrojenia konstrukcyjnie przewidziano dopiero w modyfikowanym skrzydle dla A-8. Poznać je można właśnie po ułożeniu rurki.
Druga sprawa to zdjęcie tego samolotu z tyłu i tutaj weryfikacja czy są wytłoczenia nad działkami. Tylko ich obecność może potwierdzić bez wątpliwości ewentualną możliwość montażu MK 108. Dodatkowo wytłoczenia na wierzchu skrzydeł są zawsze obecne razem z tym prostokątnym wycięciem na spodzie o którym mówimy. Są wytłoczenia to bankowo na spodzie jest inny otwór do opróżniania skrzydła z łusek MG 151/20 lub wyrzucania łusek i ogniwek z MK 108.
Georg01 napisał(a):Prawdopodobnie ma typową dla MK 108 wypukłość i raczej nie sądzę, żeby panel wymieniali na całkowicie płaski bo w jakim celu ?
Na 99,9% nie. Ta wypukłość na pokrywie dla MK 108 jest mimo wszystko dość widoczna i z tej perspektywy powinno być ją widać. Dla mnie opcja wykluczona.
A panel wymieniany na płaski albo fabrycznie montowany płaski bo w tej maszynie działek zewnętrznych nie było bo być ich nie miało. Fw 190 D-9 też miał teoretycznie komorę w skrzydle na zewnętrzne działka ale nie były tam nigdy instalowane za wyjątkiem prototypów oraz seryjnego D-11. A pokrywa płaska w skrzydle D-9 jest i analogicznie jest jak sądzę w tej A-7.
Georg01 napisał(a):Ten z MK 108 był prawie płaski, bo ta wypukłość była malutka.
Zerknij na przykład ten i podobne. To nie jest owszem aż tak wydatna wypukłość jak przy MG 151/20e ale niemniej jest nadal widoczna i chyba na tym zdjęciu wyżej z tego kąta widzielibyśmy ją całą.

Georg01 napisał(a):Dalej uważam, że nie ma potwierdzonego na zdjęciu całkowicie płaskiego panelu dla A-7/A-8. U Prillera stawiam na panel jak dla MK 108.
Numer seryjny Fw 190A-7 Bara jest znany. Trzeba by sprawdzić, czy nie wyprodukowano go jako A7/R2.
No to musimy dobrze poszukać, ciekawy temat nam wyszedł
