Kuba P. napisał(a):No to wygrałeś wygrane - te rynienki z obwódką to właśnie typ Erla. Do kompletu powinen być prawy bąbel nad MG z małym bąbelkiem u dołu z przodu.


Kuba P. napisał(a):Panowie, ale przecież odtworzenie tej pokrywy ze skrzynką na aku jest naprawdę banalne. W czym więc problem?
Kuba P. napisał(a):Ja zaś polecam inną maszynę Erla, mój osobisty typ na Revella1:32 - biale 21, G-14, Neubiberg, 8.5.1945. Samolot z większym zbiornikiem oleju oraz pylonem na 4 50kg bomby. Do tego drewniane usterzenie z nietypowo nisko puszczoną linką anteny.
Kalki robi Eagle Calls.
net_sailor napisał(a):Ja w ogóle mam słabość do ekstrawaganckich malowań i marzy mi się np. taki cudak:
http://hsfeatures.com/features04/bf109g6ypk_2.htm
net_sailor napisał(a):Po skończeniu na pewno będzie się wyróżniał spośród "szaraków":
http://doogsmodels.com/completed-builds ... s-service/
Murek napisał(a):poprawiony G-6 Eduarda, G-6 Zvezdy oraz G-2 i G-6 Hobbybossa
Rafako napisał(a): tu mam parę pytań. Czy powiększony zbiornik oleju nie wymaga korekty umiejscowienia wlewu ? Czy ten zasobnik pod 4x50 kg bomby to ten sam który proponuje Zvezda w swoim Bf 109 F ?
Rafako napisał(a):Naprawdę jest zapowiedź poprawionego Eduarda i pewność wydania Zvezdy ? Mam G-6 Edka, ale jak tak się oczytałem o jego dysproporcjach to do teraz pozostaje w pudle.
Rafako napisał(a):Ten jest naprawdę świetny i na pewno kiedyś się na niego porwę chociaż jak obserwuję i porównuję z oryginałem to autor chyba poszedł trochę na skróty i nie usunął np. płytek kompensujących ze steru kierunku oraz zapomniał o małym bąblu na prawym Beule.
Rafako napisał(a):Naprawdę jest zapowiedź poprawionego Eduarda i pewność wydania Zvezdy ? Mam G-6 Edka, ale jak tak się oczytałem o jego dysproporcjach to do teraz pozostaje w pudle.
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości
