Seweryn napisał(a):Ten Spit IIa Revella to jakieś nowe formy? Mam jedynkę w domu ale to chyba jest Hase w pudle Revella.
Ten Spit to nowe formy, kiedyś Revell robił Spita Mk.I ze swoich form - straszne, ale kiedyś go zrobię, później pakował Hase ze skrzydłem A i nowym śmigłem jako Spitfire Mk.I/II i pewnie tego masz. Co prawda nie ma nitów, na dzisiejsze czasy jest trochę uproszczony, ale nadal to wzór wymiarowy, mam ich 3
A na razie prawa strona kadłuba, część zewnętrzna - poprawione okolice kabiny z szyną do owiewki, otwór na korbę (jak Oni nią kręcili?) no i wypukłości na masce. Porównałem muzealne N3200, P9374 i X4590 i mają podobne rozwiązane te elementy, o dziwo Mk.V BM597 (JHoC) też tak ma. Podejrzewałem o jakiś pomysł dla egzemplarzy latających z Duxford, ale zdjęcie prawej strony N3277 (AZoH) zrobione przez Niemców też tak ma, więc i tak to uczyniłem. Przy okazji wyrównałem i zaślepiłem otwór pod wziernik rurek zbiornika paliwa, nie wszystkie je miały, a Szczęsnego nie wiem, jeszcze nie odkryłem zdjęcia tego Spita. Zresztą planuję w tym miejscu zrobić blaszkę (bo w oryginale zbiornik miał na sobie dodatkową blachę, która odstawała) więc jak będę trawił (pierwszy raz

) to wtedy zdecyduję. Zdjęcie takie sobie na szybko.

