GrzeM napisał(a):A na jakiej podstawie sądzisz, że na czeskim rysunku są dwie pary SC100 a nie SC250? Te bomby mają mniej-więcej długość całej komory, więc śmiało mogą być to SC250 - błędnie narysowane cztery zamiast dwóch, jak w Do 17Z.
Typowy ładunek składał się z 10 szt.50 kg bomb typu SC50, 4 sztuk.bomb SD100 lub 2 szt.bomb SD250
GrzeM napisał(a):Ja jestem za wariantem jednej komory, w której można było obok siebie powiesić dwie 250 lub 10 SC50 w dwóch zestawach po 5 sztuk jedna nad drugą.
Wskazują na to zdjęcia samolotu jugosłowiańskiego, natomiast NIC (poza średnio wiarygodnymi rysunkami, być może bazowanymi na Do 17 Z) nie wskazuje na wariant z dwoma komorami jedna za drugą.







robmario napisał(a):Do 17 Z miał dwie komory jedna za druga z podwójnymi drzwiami oddzielnymi dla każdej komory (Airfix w nowym modelu zrobił błąd dając jedną długą klapę).


robmario napisał(a):Mam jeszcze ciekawą fotkę gdzie widać konstrukcję komory w rozbitym wraku, ale trudno ocenić wersję. Sądzac po leżącym dalej silniku to wersja P lub M



robmario napisał(a):To zdjęcie przekonuje mnie do dzielonych drzwi, ale nie mogę wykluczyć tak jak pisałem żadnej opcji pośredniej


Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości
