A czy uchwyt do wsiadania po prawej stronie (za wiatrochronem) powinien też by? W Emilu Edkowym trzeba go było szpachlowac...

Kuba P. napisał(a):FranekS napisał(a):
Jak nie jest za późno, to dorzuć na tylnej płycie za pilotem nad pokrywą bagażnika/ skrzynką akumulatora taki wygięty w łuk pałączek. To chyba wzmocnienie nad otworem tego luku. To coś jest zawsze na Erla G-10, o ile widać ten fragment. Taki fajny smaczek i dyskretny znak rozpoznawczy tej wersji. Na innych 109 nie widziałem czegoś takiego.
nie wiem czy cały obrys wycięcia pod aku nie był cięty po łuku opasającym obrys akumulatora. Prosta rzecz - naprężenia powstają przy załamaniach i prostych wycięciach a tu modyfikacja.












FranekS napisał(a):Arcturus napisał(a):
Jak nie jest za późno, to dorzuć na tylnej płycie za pilotem nad pokrywą bagażnika/ skrzynką akumulatora taki wygięty w łuk pałączek. To chyba wzmocnienie nad otworem tego luku. To coś jest zawsze na Erla G-10, o ile widać ten fragment. Taki fajny smaczek i dyskretny znak rozpoznawczy tej wersji. Na innych 109 nie widziałem czegoś takiego.
Pozdr.











Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości
