przez Radek Pituch » czwartek, 30 kwietnia 2015, 08:14
Ze swej strony chciałbym z góry przeprosić za małą ilość zdjęć modelu, idąc za trendami powinenem najpierw przedstawić rys historyczny pojazdu, potem zamieścić zdjęcia ramek i przemyślenia na ich temat, a następnie wrzucić 25 ujęć tego co do tej pory poskładałem, i tak co etap. Także przepraszam, że tak wieje nudą.
przez Radek Pituch » niedziela, 3 maja 2015, 20:19
Postępy, przerobiona skorupa wieży, trzeba jeszcze dodać pręgi na dolnej części odlewu i szew wokół obłej części wieży, zacząłem tez składać gąsienice Masterclubu, idzie z nimi wolniej niż z friulami, ale detal mają lepszy już na pierwszy rzut oka:
przez Radek Pituch » niedziela, 3 maja 2015, 21:24
to nie problem, tylko trzeba ostrożnie z obu stron ogniwa wkładać żywiczne bolce, jeden z nich ma imitację łba szpilki więc znika kwestia dziur z widocznym drutem jak to bywa przy friulach (które często bywają rozwiercone z tej samej strony co jak wiemy źle wygląda jeśli mamy pojazd z "lewą" i "prawą" gąsienicą). Przy friulach z łączeniem na drut nie trzeba zachowywać tyle ostrożności.