
Krystian Ciechowicz napisał(a):Kuba P. napisał(a): Miejscami mimo trzykrotnego szpachlowania (tamiya putty, surfacer, tamiya...) linie lekko prześwitują i już chyba tak zostanie, zobaczę jak to wyjdzie spod srebrnej farby. ...
Zrobiłbyś to CA raz i nie byłby problemu.
Kuba P. napisał(a):Miejscami mimo trzykrotnego szpachlowania (tamiya putty, surfacer, tamiya...) linie lekko prześwitują i już chyba tak zostanie, zobaczę jak to wyjdzie spod srebrnej farby.
U.S. paint manufacturers (DuPoint being one of many) sent thosuands of gallons of paint to England for RAF aircraft built in England.
HK1886 napisał(a):to by oznaczało, że nawet budowane w Anglii maszyny mogły otrzymywać amerykański kamuflaż.
HK1886 napisał(a):Chyba, że to efekt, który chcesz świadomie osiągnąć.
greatgonzo napisał(a):Nieprawdopodobne.
greatgonzo napisał(a):AM mogło ściągać farby zza oceanu, ale po co by im były amerykańskie kolory? A konia z rzędem temu, kto odróżni np amerykański Dark Earth od Dark Earthów produkowanych w różnych brytyjskich wytwórniach.
HK1886 napisał(a):jest możliwe, że fabrycznie nowy spitfajer był pomalowany amerykańskim olive drab zamiast dark green, bo to zbliżony odcień i akurat był na stoku.
This is why many RAF paints were manufactured in the U.S. ...
...After the aircraft was flight-tested it was painted with US manufactured RAF green on the above surfaces and most probably an RAF grey on the bottom surfaces...
HK1886 napisał(a):Chodzi mi o FAKT. Do tej pory nie miałem pojęcia, że farby były ściągane zza oceanu więc w takim układzie dywagacje o odcieniach kolorów temperate land albo day fighter scheme mają umiarkowany sens.


Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości
