Tak, wszystko pasuje bardzo dobrze i zamyka się bez problemu. Usunąć należy jedynie część "ożebrowania", skrócić podłogę (kolizja z kanałem chłodnicy). Sama podłoga jest o około 1 mm węższa od podłogi z zestawu, więc nie ma potrzeby pocieniania ścianek i raczej nie spodziewam się, żeby pogorszyło to dopasowanie kadłuba do skrzydeł (wskutek rozepchnięcia kadłuba) - aczkolwiek jeszcze nie wiem, jakie też ono jest fabrycznie.Kuba P. napisał(a):No i fajnie to wygląda, zamyka Ci się kadłub bez problemu?































Kendzior napisał(a): oszklenie (spasowanie oszklenia do kadluba bardzo słabe).


Kendzior napisał(a):Teraz trochę żałuję, że nie zrobiłem otwartej (nie lubię otwartych kabin, jak dla mnie najczęściej psują linie płatowca).





Dzięki za radę, ten nie parujący CA to mi się bardzo widzimarco2607 napisał(a):Na innym warsztacie Kuba parę razy owiewkę odklejał, możesz i TY. Kup rob-taurusa i super CA do vacu w martoli i będzie
pełnia szczęścia.

Kendzior napisał(a):Dzięki za radę, ten nie parujący CA to mi się bardzo widzi . Po powrocie z urlopu na pewno nabędę w jakimś sklepie na literę M, M, albo inną ;)
Kendzior napisał(a):Brnę więc dalej, zwłaszcza że plan jest taki, coby drania ukończyć przed powrotem do rutyny zajęć codziennych.





marco2607 napisał(a):Nie mogę pojąć czemu tak tajemniczo nazwałeś nazwę sklepu.























shadowmare napisał(a):Widzę, że Liquid Silver jest fajny jak na akryl ale nie ma szału.

Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
