Kamuflaż chyba faktycznie najlepiej pędzlem, nie wiem tylko czy nie łatwiej byłoby Ci kontrolować efekt farbami olejnymi dla plastyków albo olejnymi po prostu.
Dzięki Xmald za radę, popróbuję sobie gdzieś na boku i zobaczę co z tego wyjdzie
Kamuflaż chyba faktycznie najlepiej pędzlem, nie wiem tylko czy nie łatwiej byłoby Ci kontrolować efekt farbami olejnymi dla plastyków albo olejnymi po prostu.
Jak chcesz się bawić w te różne żebra, wręgi to chyba najlepiej zrobić to na takiej pstrokaciźnie na samym końcu po kalkach. Wtedy wszystko będzie widać tak jak chcesz, żeby było widoczne.






reddevil napisał(a):
MARIO napisał(a):Zestaw z ICM w porównaniu do EDUARDA. Jak to się ma?
posejdon napisał(a):reddevil napisał(a):
Zaszpachluj koniecznie to łączenie na brzuchu. To było drewno i powinno być gładkie! Chodzi mi o tą poprzeczną szparę. Ta podłużna przy płozie też w sumie mogłaby zniknąć

Mariusz Jarzyna ze Szczec napisał(a):W ramach kibicowania podpowiem, że bardzo rażą szpary niedokładnego spasowania osłon silnika na górnej części. W skali 1/1 pewnie weszły by tam palce najpotężniejszego RosjaninaPóki go nie pomalowałeś to rozważ zaszpachlowanie tych szpar i natrasowanie linii (popatrz na zdjęcia Iszaków - ich osłony silnika wyglądają na dobrze spasowane). Przednia osłona też ma pokaźną szparę. Zastanawiam się czy to wada modelu ?
Bercik napisał(a):
Dobry wybórTrochę więcej fotek tutaj: http://r-miniatures.blogspot.com/2012/05/polikarpov-i-16-type-24-172-hasegawa.html







posejdon napisał(a):Zaszpachluj koniecznie to łączenie na brzuchu. To było drewno i powinno być gładkie! Chodzi mi o tą poprzeczną szparę. Ta podłużna przy płozie też w sumie mogłaby zniknąć
reddevil napisał(a):Dzięki Posejdon za czujnośćOczywiście do zaszpachlowania.
Damian 1973 napisał(a):Dobry wieczor
Caly czas obserwowalem budowe I-16 Rata.Bardzo fajny Samolot ( budowalem go juz z Eduard ), fajna robota zrobiles.Ale mam krytyka do Ciebie.
Zaczoles juz prace z Farbami, a jeszcze duzo dziur nie jest zaspachtlowanych ,Kadlub/Skrzydla , owiewka nad Motorem , same Skrzydla i owiewka Motoru. Tego nie rozumie.
Damian




posejdon napisał(a):reddevil napisał(a):
Zaszpachluj koniecznie to łączenie na brzuchu. To było drewno i powinno być gładkie! Chodzi mi o tą poprzeczną szparę. Ta podłużna przy płozie też w sumie mogłaby zniknąć
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości
