





Mecenas napisał(a):Jarku, takie coś masz na myśli?

Jarek Gurgul napisał(a):Po pierwszych doświadczeniach bojowych ze Spitami, w połowie 1940 roku dołożono górną pozycję (drugie żeberko i pasek) dla stóp pilota.
Podczas normalnego lotu pilot siedział w bardziej pionowej pozycji i opierał stopy na dolnym stopniu.
Podczas walki przenosił stopy na górny stopień (pod pasek), lekko zginał, unosił nogi i zajmował bardziej poziomą pozycję.
Jarek








Mecenas napisał(a):Czy ktoś ma jeszcze jakieś życzenia?

Mecenas napisał(a):Po zmontowaniu połówek kadłuba i tak prawie nic nie widać co jest w środku...taka robota.
Mecenas napisał(a):Czy ktoś ma jeszcze jakieś życzenia?
Czy dziewiątki miały jeszcze te butle ze sprężonym powietrzem do awaryjnego wypuszczania podwozia, na prawej burcie?

Ja osobiście nie jestem przekonany co do obecności tej butli.

Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości
