![Obrazek](http://img63.imageshack.us/img63/7695/codj.th.jpg)
Będą dość cienkie, nie wiem czy coś się utrzyma, nie odpadnie.
siara1939 napisał(a):Pojawial sie on podczas glebokiego zanurzania.
siara1939 napisał(a):No wlasnie sek jest w tym, ze to kadlub miekki ma efekt krowich zeber.
Blacha lekko naciagala sie podczas uderzen fal i od czynnikow mechanicznych.
Vlad napisał(a):Możecie mi powiedzieć czym zrobić fakturę poszycia (to zapewne szpachlą albo miliputem), ale mi bardziej chodzi o te ni to spawy ni to nie wiem... linie na kadłubie
mr.jaro napisał(a):Siara zdecyduj sie, bo i ja zaczynam glupiec. To wreszcie jak? Czy w wyniku glebokiego zanurzenia, co oznaczaloby, ze chodzi wylacznie o kadlub cisnieniowy, czy tez w wyniku uderzen fal, co z kolei oznaczaloby, ze chodzi wylacznie o malo odporny na uszkodzenia mechaniczne kadlub lekki? Bo nie podajrzewam, bys chcial nam opowiadac, ze uderzenia fal maja miejsce w glebokim zanurzeniu...
siara1939 napisał(a):Z tym powstawaniem krowich zeber podczas zanurzenia troszke skomplikowalem sprawe- to prawda.
Jest to prawda w odniesieniu do zbiornikow bocznych. Same w sobie bedac czescia kadluba miekkiego, wypelnione paliwem, woda i powietrzem, mialy tendencje do wgniecen powstalych na skutek roznicy cisnien.
piotr dmitruk napisał(a):
Ostatnio robiłem to klejem cjanoakrylowym nakładanym cienką igiełką. W przypadkach grubszych spawów mógłby być przydatny cjanoakryl gęstszy lub żelowy. Trzyma się jak wsciekły, a w razie niepowodzenia można zmyć debonderem.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości