Dzięki za info. Na pewno przetestuję.
W piątek przyszły wreszcie koła
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/IMG_1307.jpg)
jakość naprawdę niezła
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/IMG_1308.jpg)
Zabrałem się oczywiście za przymiarki, ale to nie takie proste
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/IMG_1310.jpg)
kapcie się nie mieszczą. Trzeba było zrobić im miejsce
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/IMG_1312.jpg)
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/IMG_1330.jpg)
później będzie zabawa w budowę nadkoli. Tymczasem zrobiło się miejsce
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/IMG_1318.jpg)
zebrałem to arcyskomplikowane zawieszenie i ustawiłem na swoim miejscu
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/IMG_1313.jpg)
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/IMG_1314.jpg)
wszystko oczywiście na patafixa, dlatego tak koślawie. Chodzi jednak tylko o sprawdzenie, na jakich wysokościach to wypadnie i ile czeka mnie zabawy. Jest tak
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/IMG_1319.jpg)
wzdłuż wygląda klasycznie dla amerykanów (szerokie kapcie i po środku grucha mostu
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
)
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/IMG_1320.jpg)
a w filmowym tak
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/DUMP_002x600.jpg)
nie ten profil, ale widać, o co chodzi.
Rzucają się w oczy trochę za małe tylne, koła, ale tutaj nic nie wymyślę. Trzeba go będzie dać parę mm w dół. Bałem się, że wyjdzie dużo więcej i trzeba by było przerobić to gruntownie. Z drugiej strony jakoś specjalnie łatwo też nie będzie, bo te elementy zawieszenia strasznie mizerne są. To jest przód na tym ma się trzymać koło
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/IMG_1321.jpg)
zdaje się, że można sobie jeszcze wsunąć pręcik stalowy – zauważyłem to dopiero jak rozbierałem tę prowizorkę – ale wypadnie on nad resorami i będzie od razu rzucał się w oczy.
No i nie ma mowy o skrętnych kołach.
Z tyłu pod względem druta jest lepiej, chowa się w moście
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/IMG_1322.jpg)
przy okazji, most to następne nieporozumienie AMT słabiutko się składa (rozpuściłem się przez tą tamkę
![;o)](./images/smilies/icon_wink.gif)
)
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/IMG_1324.jpg)
całość wygląda tak
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/IMG_1325.jpg)
Przy okazji widać tam spory zbiornik paliwa z boku ramy
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/IMG_1327.jpg)
a jak może pamiętacie miejsce gdzie był na karoserii wlew paliwa zostało zaszpachlowane. Wyczaiłem na filmiku, że to cudo ma zbiornik gdzieś z tyłu
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/zbiornik-1.jpg)
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/zbiornik02-1.jpg)
trochę pokopałem w sieci i znalazłem też taką fotkę
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/0803tr_10_z1955_ford_f100lexan_bed.jpg)
inny egzemplarz, też dość nietuzinkowy
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
rama na pierwszy rzut oka różni sie trochę, ale model i rocznik się zgadza. U nich te customy mają wszystko pozmieniane.
Nie wiem, dlaczego ale przenoszą ten zbiornik do tyłu.
Może, dlatego żeby na filmach szybciej się zapalał po zderzeniu
W każdym razie żeby miało to ręce i nogi wypadałoby go chyba też przenieść. Tyle, że ja mam tutaj poprzeczki
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/IMG_1329.jpg)
było też kiedyś mocowanie koła zapasowego
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/IMG_1135.jpg)
Znów będą modyfikacje
![:?](./images/smilies/icon_confused.gif)
.
Jeszcze podsumowując w kwestii zawieszenia.
Z tyłem będzie dość łatwo. Tam prawdopodobnie przesunę mocowania resorów i to powinno załatwić sprawę.
Gorzej z przodem. Ta belka poprzeczna jest żałosna. Wiotka jak diabli. Muszę chyba ją zrobić od podstaw i przy okazji przesunąć oś kół. Może pokuszę się o stworzenie skrętnych kolumn.
Mam nadzieję, że te cienkie resory wytrzymają.